تجهیزات مانیتورینگ آنلاین

تجهیزات مانیتورینگ آنلاین



تجهیزات مانیتورینگ آنلاین


آنالایزرهای آنلاین تجهیزاتی هستند که قادر به پایش مداوم و اتوماتیک نمونه‌های آبی و گازی در مکان‌هایی که نصب شده‌اند، می‌باشند. این آنالایزرها در حال حاضر تنها در کشورهای اروپای غربی، آمریکا، ژاپن و برخی کشورهای شرقی مانند سنگاپور (بطور محدود) ساخته می‌شوند. این شرکت با اتکاء به توانمندی‌های داخلی اقدام به ساخت آنالایزرهای پارامترهای فیزیکوشیمیایی (pH ، هدایت الکتریکی، اکسیژن محلول، کلر باقیمانده، دما و ...) در گام نخست نموده است و درحال حاضر مشغول پیاده سازی پارامترهای پیچیده‌ای از قبیل بار آلی (COD, BOD, TOC)، نیترات، فسفات و ... می‌باشد.



آنالایزر MX-1000


آنالایزر MX-1000 این نوع ترانسمیتر با کلیه قابلیت‌های مورد انتظار از یک کنترل کننده پیشرفته و هم ردیف با امکانات معروف‌ترین برند‌های دنیا از جمله Hach و WTW ساخته شده‌است و برای گستره‌ی وسیعی از نیازها از جمله فرآیندهای تولید آب فوق خالص تا صنعت تصفیه فاضلاب کاربرد دارد. کاربری آسان - وجود صفحه نمایش لمسی بزرگ و رنگی همراه با سرعت عمل بالای پردازنده که حس خوب یک کاربری حرفه ای را می‌دهد. - وجود پورت USB، قابلیت اتصال فلش مموری و خروجی LAN انتقال اطلاعات را به راحت‌ترین شکل ممکن میسر می‌سازد. - با قابلیت‌ اتصال انواع سنسورهای آنالوگ و دیجیتال، اسپکتروسکوپی، الکتروشیمیایی، فیزیکی و هرگونه سنسوری با خروجی آنالوگ یا دیجیتال بیشتر بخوانید ...


ترانسمیتر MX-100/200

ترانسمیتر MX-100/200 دارای پردازنده قدرتمند و بدنه مقاوم می‌باشد که برای محیط‌های صنعتی طراحی و ساخته شده‌ است. قابلیت ذخیره‌سازی نتایج همراه با تاریخ و ساعت همچنین ثبت و انجام کالیبراسیون ده نقطه‌ای برای پارامترهای نوری همانند کدورت، آن را برای اندازه‌گیری‌های حساس مناسب می‌سازد. دقت بالای اندازه‌گیری با عملکرد مناسب و تطبیق خوب با شرایط سخت صنعتی، امکان استفاده از دستگاه در محیط‌های آلوده و خطرناک را میسر می سازد. این دستگاه با قابلیت اندازه‌گیری مداوم و پیوسته در منابع مختلف: پالایشگاهی، نیروگاهی، پتروشیمی، صنایع غذایی، کشاورزی و ... کاربرد دارد.

ترانسمیتر MX-100FC


ترانسمیتر MX-100FC دستگاه MX-FC یکی از دستگاه‌های سنجش لحظه‌ای و پیوسته این شرکت می‌باشد که در عین کوچک و سبک بودن کلیه امکانات لازم برای یک کنترل‌کننده با ثبات و کاربری آسان را دارا می‌باشد. این دستگاه یک کنترل‌کننده بهینه برای مقاصد صنعتی می‌باشد که انواع الکترودهای کلر و دما قابل اتصال به آن بوده و قادر به آنالیز : - کلر کل (Total Chlorine Monitor) - کلر باقیمانده (Residual chlorine Monitor) - دی اکسید کلر (Chlorine Dioxide) - سنسور ازن (Ozone) و سایر اکسنده‌ها می‌باشد. امکان اتصال سنسورهای کلر آمپرومتریک با قابلیت اندازه‌گیری درونی pH جهت تثبیت پتانسیل اعمال شده بر روی الکترود، دستگاه را قادر ساخته است از سنسورهای با آخرین تکنولوژی ارائه شده در سیستم گندزدایی استفاده نماید.

ترانسمیتر GT-FC


دستگاه GT-FC یکی از دستگاه‌های سنجش لحظه‌ای و پیوسته این شرکت می‌باشد که بطور اختصاصی جهت سنجش اکسیدانت‌های گندزدا همانند: کلر کل، کلر باقیمانده، دی اکسید کلر، سنسور ازن و سایر اکسنده‌های صنعت آب شرب و پساب طراحی گردیده است. اندازه گیری همزمان pH و دما در کنار اکسیدانت‌های گندزدایی از آن یک کنترل‌کننده بهینه برای مقاصد صنعتی ساخته است و در کنار قابلیت‌های الکترونیکی جامع قادر به فرماندهی به انواع پمپ‌ها و شیرهای برقی می‌باشد. امکان اتصال سنسورهای کلر آمپرومتریک با قابلیت اندازه‌گیری همزمان pH جهت تثبیت پتانسیل اعمال شده بر روی الکترود، دستگاه را قادر ساخته است از سنسورهای با آخرین تکنولوژی ارائه شده در سیستم گندزدایی با دقت بالا بهره برد. صفحه نمایش رنگی و صفحه کلید لمسی در عین مقاوم بودن در محیط های خورنده، لذت یک کاربری آسان را برای کاربر به همراه دارد. برای دانلود کاتالوگ دستگاه GT-FC اینجا کلیک کنید.

ترانسمیتر MX-10


دستگاه MX-10 یکی از دستگاه‌های سنجش لحظه‌ای و پیوسته این شرکت می‌باشد که در عین کوچک و سبک بودن کلیه امکانات لازم برای یک کنترل‌کننده با ثبات همراه با کاربری آسان را داراست. این دستگاه با قابلیت اتصال انواع الکترودهایpH/ORP، هدایت الکتریکی و دما، یک کنترل‌کننده بهینه برای مقاصد صنعتی می‌باشد. این نوع ترانسمیتر دارای بدنه‌ای محکم، بسیار کوچک و سبک (DIN96) بوده و برای گستره‌ی وسیعی از نیازها، از جمله فرآیندهای تولید آب فوق خالص تا صنعت تصفیه فاضلاب کاربرد دارد. این آنالایزر با قابلیت اندازه‌گیری و نمایش یک یا دو پارامتر، قابلیت‌هایی از قبیل خروجی ایزوله جریانی (4 تا 20mA)، ترمینال خروجی هشدار (2 Circuit change over) و خروجی دیجیتال RS485، قابلیت ارسال نتایج اندازه‌‌گیری pH/ORP و دما و همچنین هدایت الکتریکی و دما را نیز بصورت همزمان دارد.
ترانسمیتر MX-1 دستگاه MX-1 یکی از دستگاه‌های سنجش لحظه‌ای و پیوسته این شرکت می‌باشد که در عین کوچک و سبک بودن کلیه امکانات لازم برای یک کنترل‌کننده با ثبات و کاربری آسان را دارا می‌باشد. این دستگاه از نوع تابلویی بوده و اندازه آن بر اساس استاندارد DIN46 می‌باشد. MX-1 یک کنترل‌کننده بهینه برای مقاصد صنعتی است که انواع الکترودهای EC، pH/ORP و دما قابل اتصال به آن می‌باشد. این آنالایزر با قابلیت اندازه‌گیری و نمایش pH و ORP با دما یا هدایت الکتریکی و TDS با دما، امکاناتی از قبیل خروجی آنالوگ ایزوله (4~20 mA) و ترمینال خروجی آلارم (2 Circuit change over) جهت ارسال نتایج و فرامین اندازه‌‌گیری EC،pH/ORP و دما را دارد. .